dinsdag 22 maart 2016

Leerbedrijf

Hallo allemaal,

In dit blog wil ik jullie wat vertellen over gastouderopvang Villa Nina als leerbedrijf.

Sinds juni 2015 sta ik ingeschreven als erkend leerbedrijf bij het SBB (Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven).
Dat wil zeggen dat ik studenten mag begeleiden tijdens hun stage.
Studenten die de opleiding helpende zorg en welzijn niveau 2 of assistent dienstverlening en zorg doen, kunnen bij mij stage lopen.
Uiteraard vindt er eerst een kennismakingsgesprek plaats. Naar aanleiding van dat gesprek gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn tijdens de stageperiode.
Tijdens de periode dat er stage wordt gelopen, zal ik de student met raad en daad proberen bij te staan en samen proberen we ervoor te zorgen dat het een leuke en leerzame stage gaat worden!
Op de website www.stagemarkt.nl zijn de bedrijfsgegevens te vinden van gastouderopvang Villa Nina.

Denk je na het lezen van dit blog: hier wil ik meer informatie over. Dat kan! Schroom niet en neem dan contact op met gastouderopvang Villa Nina! Ook kan je via www.villanina.nl al mijn contactgegevens vinden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten