zondag 26 februari 2017

Hallo allemaal,

Super trots ben ik op mijn vernieuwde website!

Er hebben een aantal vernieuwingen plaatsgevonden op mijn site, waaronder o.a. een chat functie.
Heel handig wanneer je een snelle vraag hebt over mijn gastouderopvang en/of gastouderopvang in het algemeen.
Wanneer het mogelijk is, antwoord ik direct en heb je gelijk een antwoord!

Daarnaast hebben we gesleuteld aan de indeling van de pagina's en ook zijn de standaard icoontjes voor mijn social media kanalen vervangen door leuke auto's. Met een klik op één van de auto's kom je op het desbetreffende kanaal. 
Ook zijn er nog een aantal kleine veranderingen die waarschijnlijk niet direct op zullen vallen in vergelijking bij mijn "oude" website.

Neem gerust een kijkje op www.villanina.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten